lördag 8 januari 2011

Detaljer från hemmet


Sötaste spargrisen jag köpte på Lagerhouse.


Julklappar av J's syster.


En del av bokhyllan. Katterna är från Partylite och ljushållaren Ikea. Love skylten fick jag i julklapp av mamma och får vara där tills jag hittar nåt passligt ställe.


Här är två nya ljushållare som vi också fick i julklapp som liknar vinglas, jättefina i verkligheten. Leonardo vasen med ljus köpte jag för ett presentkort jag fick till examen. Katt ljushållaren är från Partylite.

Vill ni se mera bilder i bloggen? Typ såna här? Vet inte om någon är intresserad så känns det lite onödigt :P

7 kommentarer:

  1. bilder är alltid bra! :) Ni verkar ha det fint i lägenheten! Söta katt-ljus.

    SvaraRadera
  2. Jo mer bilder av lägenheten o allt möjligt! :)

    SvaraRadera
  3. Okej, tack för tipsena, det kommer garanterat mera bilder :)

    SvaraRadera
  4. TACK så jättemycket för att du gillar bloggen min :) tänker länka dig jag också :)

    Jag har också katterna från Partylite, de är ju bara för söta eller hur :)

    kram

    SvaraRadera
  5. de är intressanta att se, så ja! spargris katten är bara för söt, minsann!

    sv; ja precis den. haha, bra minne han hade då! jag tyckte dendär mannen såg lite bekant ut, men tänkte bara det var strunt, men kanske ej :D

    SvaraRadera
  6. Nu har ja blogg också ;)

    SvaraRadera
  7. Anna>Tack så mycket :) Japp, det har ju kommit en till katt också, har du sett den? ^^
    Suzi>Allt me katter är söta när man älskar katter :)
    Madelaine>Va kul, ska länka dig :)

    SvaraRadera