söndag 16 januari 2011

Min garderob


Vi har ett sånt här skåp där det finns en stång och nedanför två hyllor och två mindre skåp. Här har jag nyss kollat igenom alla plagg och sortera efter färg och plagg. T.ex. där svarta plagg hänger så är det längst till vänster klänningar, sen toppar och till sist tröjor och långärmat. Detta tips hittade jag på en blogg och jag hittar lättare bland plaggen :) Längst till höger finns J's kostym och 3 andra hängare med nåt plagg som är hans, resten är mitt...


Två smala skåp finns till och detta är även mitt. Den översta hyllan syns ej men där finns pyjamas och dylikt. Högst uppe på bilden så har jag alla toppar, en favorit är de som har brottarrygg som kommer från Gina Tricot som är i längre modell, har i minst fem olika färger. Under den hyllan ser ni mina t-shirts - jeans och t-shirt är något jag gillar och bär ofta. Där är det i många olika färger. Nedan är en hylla med alla bälten och under den finns alla mina jeans, byxor och leggings.

Är någon intresserad av detta ens? :P Om det finns intresse så kanske jag kan slänga upp bilder på några fynd och dylikt? 

2 kommentarer:

  1. va fint ordnat i garderoben! Min är mycket mer kaotisk :/

    SvaraRadera
  2. Håller med Hanna, min är också mycket mer kaotisk. :p

    SvaraRadera