söndag 30 januari 2011

Mina söndagsplaner

Har nyss ätit frukost och dricker just nu min andra kopp kaffe. Har lagt igång en maskin med en massa handdukar, det blir verkligen att tvätta idag när man inte har gjort det på ett tag. Ska snart börja göra mig i ordning, ska testa ett nytt läppstift idag åtminstone och kanske en ny foundation, beroende på om färgen passar mig eller inte. Det är en som jag har beställt men det fanns inte prover på den så jag fick chansa :) Men det är i den billigaste laget så det gör inget om den inte passar. Då får det bli en demoprodukt som jag brukar ha med på mina visningar.

Idag är det alltså leveranser till hemstaden samt besöka familjen. Tur att jag kollade i min kalender idag, jag måste till arbetskraftbyrån senast 2.2! Så imorgon har jag jobb från morgonen, sen blir det säkert att fixa det ärendet eller på tisdag och imorgon på kvällen ska jag på Partylite visning ^^

Hoppas jag slipper bort från gården idag, igår var det nära att vi fastnade på brandvägen när det var en massa snö som hade smält så det var så spårot. Tur att det finns en annan väg man kan köra ut om man inte slipper!

Förresten så har jag en Festis i kylskåpet, ni kan ju fundera varifrån den har kommit ;)

3 kommentarer:

  1. Åh mums festis!! Jag är riktigt beroende, speciellt av kaktus/lime. :)

    SvaraRadera
  2. Den KAN ha kommit från storloppis i Jeppis där det finns ett och annat svenskt i godisväg, bland annat Festis... men det vet man ju aldrig :)

    SvaraRadera
  3. Japps du hade rätt! Köpte även med en påse OLW nötter senast ^^ De åker till Sverige typ 1 gång/vecka så därför finns det väl sånt där.

    SvaraRadera