torsdag 6 januari 2011

5 januari

Gårdagen började med drink på Cristal Lounge, kom såklart inte ihåg att använda kameran då men det var ett otroligt mysigt ställe. Och vilket drinkutbud, både med alkohol och utan samt många olika kaffesorter. Blir säkert ett besök igen nån gång, riktigt fint inrett också. Jag testade en drink som hette kiwi cooler och den var riktigt god. Så om ni inte har besökt stället i Vasa så rekommenderar jag det varmt :)

Sen blev det mat och dryck, sång av Nina Lassander och lite tävlingar. Det var roligt att se hur vissa hade klätt ut sig också, vi satsade på tema i svart och vitt och alla hade likadan hårdekoration ^^ Sen blev det vidare till Sky där det blev dansat lite också. Kom hem vid två tiden, riktigt bra och rolig kväll!

Tyvärr så blev de bilder jag tog inte så bra, främst när det var där inne på Sky med värmelampor så det blev så konstigt ljus fast vi testade olika saker. Men jag tänkte slänga in en bild på skorna jag hade igår, med kilklack från Bianco. Bekvämaste skorna jag har som inte är stövlar! Kilklack kommer det mycket av i vår också så det blir nog att satsa på det. Till dessa hade jag naturvita strumpbyxor och svart klänning från Vero Moda. Jag tycker att flera borde pröva på att använda färgade strumpbyxor eller naturvita, så mycket finare på än vad man tror. Speciellt med pastellfärger är det också snyggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar