onsdag 5 januari 2011

Slurp

Det bästa på morgonen är att dricka en kopp kaffe i lugn och ro! Igår fick jag äntligen mitt hår klippt, mina toppar började bli lite slitna samt min pannlugg har varit jättelång så nu är det skönt att se något igen. Det var J's syster som klippte denna gång och det var inte så mycket som behövdes klippas ändå. Vi konstaterade i alla fall att mitt hår växer otroligt snabbt, men det är bara positivt :)

Ska snart försöka ta itu med en del av disken innan jag beger mig till stan för att fixa det sista inför kvällen. Det är som sagt 20 års jubileum för Rewell Center och alltid i januari har de lite försenat lillajul-fest eller vad man ska kalla det.. Ifjol var det riktigt roligt och i år kommer även Nina Lassander att vara där och sjunga ^^ Ser riktigt fram emot de, främst för att man har ett så roligt jobb och trevliga arbetskamrater. Nån bild kommer säkert upp senare :) Kul tänker jag ha i alla fall ^^




Dagens inspirations bild från The Voguette blogg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar