torsdag 13 januari 2011

Gårdagens

Fullt upp igår, blev inget bloggande så tar igen det nu istället. På tisdag kväll kom C hit och vi kollade Sex and The City filmerna, konstigt hur mycket man kan glömma fast man har sett dem några gånger? Mysigt värre ^^
Igår hade jag morgon och jag orkade upp i god tid och var inte så trött som jag trodde att jag skulle vara. Lugn dag på jobbet, åkte sen iväg på lunch istan med Malle och kaffe. Pratade och hade mysigt :) 

Sen när jag kom hem så hade J dammsugat! Sen början av veckan har jag tänkt att vi ska ta itu med städningen men sen har man inte orkat och annat kommit i vägen. Så skönt med ett städat hem och J var bara för underbar! Så det var bara att städa wc då så nu är allt fint här :) Var också på Zumba igår kväll och det var riktigt kul, känner nog av det i kroppen idag. Efteråt kollade vi film och somnade sött. Idag är det då jobb som gäller och eventuellt träffa en vän som jag inte har träffat på länge efter jobbet.

Otroligt att det är fredag redan imorgon? Då har jag arbete och sen på lördag är jag ledig och då blir det förlovnings- och inflyttningsfest, ska bli roligt :) Skönt att ha helgen ledig igen ^^ Ska se sen senare hur bilderna blev som jag tog igår, så får ni se vad annat jag sysselsatte mig med också. Nu dags för kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar