söndag 9 januari 2011

infraröd bastu & gym

Har varit på gymmet i ca en timme och sen testade jag infraröda bastun. Det var väldigt skönt och avslappnande. Själv är jag inte någon riktigt bastubadare eftersom jag tycker att det oftast blir för varmt och det känns obehagligt. Så detta var helt annorlunda. Man ska sitta med handduk runt sig och dricka vatten både före och efter samt så länge man sitter där. Och svettas det gjorde man! Men otroligt skönt efteråt. Så jag passade på att testa de nya massagestolarna de har skaffat och de var mycket bättre än de gamla! Tog lite "knådande" på ryggen samt fotmassage. Så nu är jag hemma och har lagt igång en tvätt och är för övrigt helt slut i kroppen. Är ändå nöjd när jag har hunnit gå tre gånger på gymmet sen i torsdags. Imorgon får det bli vilodag, har jobb då också. Idag bokade jag också tid till tisdag till ladyline för att få ett personligt träningsprogram. Kommer att bli bra :) Ska se om jag får gjort nåt annat idag, är så trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar