onsdag 26 januari 2011

Shoppingmonstret försöker få tag i mig

Igår fick jag ett mejl om att de har fri frakt på bubbelroom. Raderades direkt. Idag kom H&Ms vårkatalog, åkte direkt med tidningarna. Jag försöker verkligen stå emot och då kommer såklart något som försöker locka en :P Enda jag får handla nu är ett par träningsbyxor eller topp om jag råkar hitta billigt. Har inte ens kollat istan men de borde ha lite rea nu i alla fall.

Har nyss druckit en kopp kaffe och ätit frukost. Det känns verkligen i kroppen idag efter gymmet! Tur att jag kom på att det är imorgon som jag ska iväg med Avon leveransen, hon är inte på plats idag. Sen på fredag får jag besök av en vän som inte har sett lägeneheten ännu som också har en beställning att hämta. På söndag blir det också en sväng till hemstaden med leveranser.

Ska försöka ta itu med disken, fixa mat och sånt innat jobbet nudå. Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar