tisdag 11 januari 2011

Den elfte

Jag vaknade lite över 9 idag, när bror kom på besök. Var uppe en stund och sen vilade jag i en timme. Så kanske jag kommer mig upp nu då imorgon ändå :P Blir att gå och sova tidigare också ikväll än igår.

Har igång en tvätt och hade också tänkt få J att dammsuga idag och jag skulle städa wc. Men vi är inte riktigt på gång ännu, så kanske det blir imorgon istället. Skulle sitta bra med en trådlös dammsugare eller en irobot nu istället, eller en städerska :)

Och boken live to win är så bra, är helt fast i den nu. Så intressant att läsa. Jag har också helt missat att Andreas Karlsson har ett barn med Hannah Graaf? Men nu vet man det då :) Avsluta inlägget med några fler bilder från Louis Vuitton Cruise Lookbook 2011. Snart ska jag iväg till gymmet ^^








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar