tisdag 18 januari 2011

Äggit värre

Fick en behövlig sovmorgon, så skönt :) Kokade ägg idag och Snowball är alltid lika glad över att få äta äggulan.
Har nyss laddat upp alla plagg utom ett på syrransgarderob.fi, så om ni är intresserad av nåt av dessa plagg så spana in ^^

Känns idag i armarna att man tränade igår. Ska imorgon iväg på möte på jobbet och sen afropowerdance så det får bli vilodag idag. Vi blev också bortbjudna på mat nu snart så det ska bli trevligt. Ikväll ska jaga lägga in Avon beställning också, om ni är intresserad av att beställa så hinner ni till klockan 20.00.

Förresten så igår laddade jag min kamera första gången sen jag köpte den och det var vid slutet av december. Batteriet var nästan tomt. Har ändå fotat en hel del så det är bra att den håller så länge ^^ Helt klart ett av bästa köpen 2010!

Nu ska jag plocka på lite och vänta på att mina nya påslakan är färdigtvättade. Sen iväg på mat ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar