onsdag 23 november 2011

FV



Onsdag idag, dricker en kopp kaffe och ska småningom börja göra mig klar inför jobbet. Men först spela lite Farmville haha, det är jag nog innerst inne lite beroende av. Det är ju så underbart när det finns katter och sådant också :P

Igår kväll kollade jag igenom en hel del kataloger som jag satte datum på och sökte fram lite vinster till Avon visningarna jag ska hålla snart. Framöver så är det jobb fram till lördag, visning på söndag kväll i hemstaden och på måndag kväll i hemstaden. Om det är någon som vill träffas på en kaffe eller något i Nykarleby på måndag så är det bara att hojta till! Åker väl hemåt på kvällen efter visningen och på tisdag ska mamma och jag till Ikea :) Det blir Tammerfors denna gång som är lite närmare, jag har också jobb från morgonen på onsdag. Imorgon är det två veckor tills jag åker till Sverige och hälsar på Cami, nice!

4 kommentarer:

  1. Jag har din lillajulklapp :) call me när du vet nån da du sku ha tid m träff! Far ti bby nu men kmr väl hem på fredag?! :)

    SvaraRadera
  2. Okej det låter super tihi :) På lördag slutar jag 16, på fredag 19.00 så då sku jag annars kuna komma innan idol :)

    SvaraRadera
  3. På Lö har J julfest på kvällen så om du har passlit får du gärna kom in då :)

    SvaraRadera