tisdag 29 november 2011

Shopping, Ikea Tammerfors


Från vänster: SKUBB lådset i svart, stort silver grytunderlägg, GRUNDTAL hängare att sätta på dörren, två vita pennhållare (ska förvara allt möjligt på i mitt rum), S krokar och badpuffar.


Denna VESSLA låda, Snowball invigde den snabbt :P


Samma som tidigare, köpte även en vit minigran på Halpa Halli i närheten av Tammerfors. Ljus slinga och pynt var också med.


Presentpapper, tipu servetter, ljusförpackning och ett badrumsset. Köpte det främst för en pumpflaska :P

På ett ställe på vägen var det rätt så mycket snö, jag vill också ha :( Jättenöjd över dagen, nu är jag helt slut men måste såklart börja plocka och ha mig ;)

2 kommentarer:

  1. Hej jag har svarat på ditt mejl om vinsten som jag vann, jag hoppas att de kom fram? Jag vann Avon setet!

    SvaraRadera
  2. Du har fått mejl, skickar vinsten denna vecka :)

    SvaraRadera