torsdag 10 november 2011

Köa till Gigantti

Idag så åkte jag så att jag kom dit 9.45, de öppnade kl.10.00. Då redan var det kö kanske 15 meter. Innan de öppnade var kön mycket längre, så tur att jag var i tid!




Jag köade då för denna Dolce Gusto Piccolo kaffemaskin med kapslar som länge har stått på önskelistan! Idag var priset då 29€, sen blir den 89€ normalpris. Det blev en julklapp till oss i förskott från mamma. När dörrarna öppnades sprang alla in, jag fick tag i en svart :) Senare fick jag höra att de hade knappt fått in 150 st! Köpte Mocha och Nesquick kakao till att börja med. Båda var riktigt goda :) Så nu blir det att önska sig kapslar i julklapp, hehe :P

2 kommentarer:

  1. va kostar kapslarna tide? 49 kr har de vart här i borlänge :P

    SvaraRadera
  2. 5,50€ betalade jag där, vet inte vad de kostar i butik dock :)

    SvaraRadera