onsdag 9 november 2011

Konsumera mera

Skor: Stövlar eller kilklackar. På sommaren tygskor eller snygga rem sandaler.
Sneakers: Har haft ett par svarta och ett par kaki gröna från Bianco, köpte även ett par svarta från Din Sko på rea som nu också är en favorit. Bekvämt och snyggt! Har aldrig riktigt fastnat för Converse, men de som är i läder tycker jag att är snygga.
Jeans: Har fyra par av Tiger of Sweden, sitter bäst på mig! Sen är de från Rock & Rebuplic eller Gina Tricot ett par favoriter.
T-shirt: Enfärgade eller med tryck på. Mitt favoritplagg, dominerar i min garderob.
Underkläder: Har alldeles för lite övredelar, undredelar finns det så att det räcker och blir över. Spets är en favorit.

bild lånad från bianco.com

Väska: Min läderväska Gita Bag från Bianco är stor, snygg och rymlig. Sen älskar jag doften av läder. Till fest min Guess väska. Älskar ju väskor, så kan inte börja räkna upp alla favoriter här nu ;)
Plånbok: Min svarta Jimmy Choo for H&M har varit en favorit, som är i läder och rymlig. Jag har två andra Guess plånböcker som jag brukar variera mellan.
Solglasögon: Helst svarta som täcker rätt så mycket. Har svårt att hitta brillor som inte ser ut som om jag drunkar i dem.
Klocka: En present av en vän i svart och silver eller en turkos med gummirem.
Teve: Not good enough :P
Mobiltelefon: Iphone 4 <3
Dator: En som jag plockade ihop på multitronic.fi från 2008. Har blivit lite uppdaterad och fungerar fint! Grafikkortet var dyrast.
Smink: Mac, Avon, Lumene, Chanel, Make Up Store m.m. Gillar att pröva olika produkter, både billigare och dyrare. Skulle lägga mer pengar på detta om jag hade råd! Inget slår känslan när man får hem nya smink- och hudvårdsprodukter.


Ansiktskräm: Avon Solutions Youth Minerals.
Lotion: Avon SSS Dual Softening spray.
Deodorant: Avon Percive & Garnier Minerals.
Tandkräm: Pepsodent.
Shampoo/Balsam: Avon Naturals för färgat hår och Dove Intense Express
Tvål: Avon Senses Hollywood och DKNY Fresh blossom
Parfym: Ungaro Fever, Outspoken by Fergie eller DKNY Fresh Blossom.
Mineralvatten: Inte förtjust i det, men Bonaqua vildhallon som är lätt kolsyrat gillar jag eller någon som är gjord med Sodastream.
Vin: från Vinhor Verdea, vitt.
Drink: Sex on the beach eller Vodka Russian.
Bröd: Reissumies fullkorn utan E-ämnen eller Pågens.
Mat: Kyckling med ris, Pepparbiff eller kinesiskt.
Glass: Chokladglass.
Säng: Dubbelsäng från Suomi Soffa.
Lakan: Vita och gråa.
Frisörsalong: C eller T, annars Peter o Jina.
Dagstidning: Läser på nätet.
Magasin: Elle, Veckans nu.

1 kommentar:

  1. jag var uttråkad o drog mej från plugget så snodde denna, hoppas de va okej :P

    SvaraRadera