tisdag 22 november 2011

Dermalogica


På facebook hittade jag Dermalogicas sida där det fanns länk till en hudanalys test. Jag gjorde detta och i samband med det så kunde man få gratis prover hemskickade som passar just din hudtyp. Fick bara någon dag efter hem prover med en produktguide! Den innehöll en cleraing skin wash, seburm clearing mask och en oil control lotion. De är i små påsar så det räcker bara en gång. Ska bli spännande att testa, har hört mycket positivt om detta märke men inte testat själv.

Har du erfarenheter av Dermalogica?

2 kommentarer:

  1. skulle va kul att testa :P

    SvaraRadera
  2. När jag gick på kosmetolog i jeppis så hade vi dermalogica i salongen. Inte min favorit kan jag säga, förr hade jag väldigt känslig hud och inget från dermalogica kunde jag använda utan att det sved/började klia.

    Men övriga klassen gillade nog serien! :)

    SvaraRadera