söndag 2 januari 2011

Easyfit öppet hus

Inte konstigt att jag var slut igår, jag hade nämligen stegring! Känner mig dock bättre efter 14h sömn, det behövdes. Min kropp är ganska slut just nu. Blir att vila ordentligt ikväll så jag kommer igång imorgon när man har jobb. Har inte ännu haft nå stegring idag men skulle vara typiskt om det kom till kvällen. Dock är det städat här nu också så det känns skönt. Annars kan jag inte slappna av :P

Blev trots allt en visit när de hade öppet hus på easyfit idag. För det första så var stället ännu halvfärdigt, inga maskiner på plats utan typ väggar och tak var klara och de enskilda rummen. Det gick en person med oss direkt när vi kom in och guidade igenom vad som skulle finnas var och så. Rummet där de kommer att ha grupptimmar var stort i alla fall och ändå var det rätt så bra planerat. Dock kommer det inte att finnas solarie och vanlig bastu, endast infraröd bastu. Den sistnämnda har jag inte provat så jag vet inte så mycket om det. Frågade också om man kan få personliga träningsprogram eftersom jag gärna följer något sådant om jag har ett speciellt mål, då sa de att det finns säkert möjlighet men måste betala för det :O På Ladyline får man det gratis och nytt när man vill. Så det gjorde också att jag började fundera samt platsen. Jag skulle säkert kunna cyklar på våren/sommaren men nu skulle jag nästa behöva ta bilen när det är snö och så. Till Ladyline kan jag gå oavsett när det är så nära.

Det finns säkert mycket mera positiva saker med det men det är svårt att säga när allt var så halvfärdigt. Skulle dock vara roligt att besöka det när de är klara, de borde öppnas i slutet av denna månad :) Det skulle ju kosta 29,90€ och startavgiften var 29,90€ och man kan säga upp det sen när man vill utan att behöva betala något extra. Ekonomiskt sett så skulle det vara bra för mig. Jag tycker ändå att det är bra att det har kommit ett nytt gym till stan i en lite annan prisklass ^^ Jag tänker i alla fall vänta och se. Vem vet om det dyker upp något erbjudande nån annanstans ifrån också? :) Får se om det blir ett besök igen sen när de är klara ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar