torsdag 27 januari 2011

God morgon



Det är ljusare igen ute, lättare att stiga upp. Så skönt. Har nyss ätit morgonmål med dessa flingor från Axa som jag har blandat med Pirkkas djungelflingor (de är främst väl menat för barn, men de är så goda) och en kiwi, samt kaffe förstås. Jag har hittills lyckats med att inte lägga socker i kaffe, så det går bra nu. Köpte också avocado påse när jag handlade sist, några tips vad man kan göra med den? Helt okej att äta som den är och så har jag blandat med den i sallad, men kul med variation förstås ^^

Dagens planer är jobb, Avon leverans och gymmet samt lite städning när en vän kommer på besök imorgon. Om jag inte hinner på gymmet efter jobbet så blir det ett besök imorgon på dagen istället. Då blir det styrketräning program två.

2 kommentarer:

  1. du kan blanda räkor o cream frache...(vet int hu he skrivs) o sen sätta det dit i hålet där kärnan har varit gott...:) eller gö en smoothie...av avokado och jordgubbar :D

    SvaraRadera
  2. Oj det lät ju bra, gott med räkor :D Måste pröva ^^

    SvaraRadera