onsdag 26 januari 2011

Hår funderingar






Foto: Camilla Sjö






Foto: Jonas Udd


Taget med mobilen, inte så bra kvalité 

Jag har haft en hel del hårfärger och här är bara några fåtal. Knallrött skulle jag aldrig lägga i hela mitt hår igen, det tog ett tag att få bort alla pigment! Och att vänta på att det mesta ska växa ut var inte så kul heller, ful brun-röd färg i håret. Efter det färgade jag brunt med ljusa partier som jag har på bilden med klänningen. Jag börjar faktiskt sakna att ha slingor i, jag har haft mörkbrunt nu väldigt länge och börjar bli lite sugen på att förändra lite. Dock får jag kommentarer om hur bra denna bruna färg passar mig så bra, så jag vill ändå på ett sätt göra något åt färgen. Men jag saknar verkligen de ljusa partierna, väldigt fint också när man hade någon typ av uppsättning och liknande. Värsta är ju att det nöter så på håret att få det ljust =/

Jag skulle kunna tänka mig nån färg som Britney har i videon Womanizer, så snyggt! Men den är lite rödlila, så gissar att den också blir daskig rätt så snabbt. Sen har jag också funderat på om man skulle ljusa upp håret med lite slingor eller något ljusbrunt.

Tips? Synpunkter?
Tillsvidare håller jag mig till mina bruna färg ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar