fredag 14 januari 2011

127 hours


Igår blev det ingen träff med en gammal arbetskompis, så det blev att handla lite och sedan hem. Handlade hem frukter, flingor, grynost (4 x 200g erbjudande :P) grönsaker m.m. Hade tur att Lumenes mineralpuder som normalt är runt 15€ fanns för 9,90€ med plussakort så bäst att passa på. Men det blev dyrt ändå =/ Känns som om alla pengar går åt till mat och räkningar? Som tur blev jag så glad idag när mitt lönebesked för december kom och ännu gladare när jag kom på att min skatteprocent är 2% lägre nu under 2011! =)

Vi kollade filmen 127 hours igår som är en verklighetsbaserad film om Aaron Ralston och den var bra men rätt så äcklig. Själv skulle jag inte vilja råka ut för något sådant =/ Ni kan ju kolla in trailern om ni är intresserad.

Ska småningom fixa mat och göra mig i ordning för jobbet. Idag är det ändå fredag och jag har helgen ledig! Något som jag borde få gjort är att gå igenom mitt väsk-skåp och sälja/ge bort de väskor jag inte använder. Kanske använda mig av syrransgarderob.fi? Eller bloppis? Det sistnämda tror jag ändå inte att någon är så intresserad av, i så fall får ni hojta till :P Sen borde jag också ordna mina smycken bättre samt kolla igenom allt smink och mitt Avon förråd. Om något av detta blir av i helgen återstår att se. Förresten, det är annars alltid trevligt med kommentarer :)



2 kommentarer:

  1. Jag kan gå igenom alla dina väskor som är på utförsäljning sen :D

    SvaraRadera
  2. Okej vad bra :D Ska si sen när jag tar itu med det bara, men du får förtur då ;)

    SvaraRadera