lördag 22 januari 2011

Lördag 22.1.11

Det känns inte som lördag idag när man har jobbat. Det gick bra i alla fall :) Jag är så glad att jag har ett jobb som jag trivs med och är roligt. På tal om jobb och sånt så lönar det sig inte för mig nästan att söka något sådant om det inte handlar om ett fast jobb för ett tag framöver. Sommarjobben är oftast 1-3 månader och om jag skulle ha ett sånt jobb så skulle jag stå utan till hösten. Skulle bli jobbigt med all pappersarbete och innan man skulle få arbetslöshetspengar tar ju otroligt länge. För jag skulle säkert inte hitta något direkt, vet ju ren hur svårt det är att hitta heltidsjobb. Finns inte en orsak varför jag skulle söka nåt sånt när jag ändå har ett bra jobb =)

Försöker dricka en kaffe nu och se om man vaknar till. Tvättmaskinen är i full gång och imorgon blir det städning. Jobbigt bara när det är så mörkt ute, påverkars verkligen av vädret.

Vad vill ni se i bloggen? Jag funderade på att fotografera kanske några väskor och så som jag har i min samling?Vet ju inte om någon är intresserad men ;) Kom gärna med förslag!

2 kommentarer:

  1. var jobbar du? :)
    Fota på du bara! intressant är det att se vad andra har, haha.
    Menar du på allvar att du haft närmare 100 stycken väskor? var har du hållit dem gömda? det är ju otroligt många. Skulle ju kunna ha en egen väskaffär haha :D

    SvaraRadera
  2. Nice de! :D
    Oj det skulle vara behendigt med ett helt skåp :D

    SvaraRadera