torsdag 23 april 2015

When the sun is shining


Så fint väder igår, passade på att ta lite fina Avon bilder :) I denna katalog på sid. 22 kostar bronzing pearls endast 5,95€ per annan produkt ur katalogen, vilket är ett riktigt fynd! Man kan använda dem som sådan och svepa en pensel över, vill man ha intensivare kan man krossa pärlorna. De har rejält med pigment och räcker länge. En favorit bland mina kunder och jag :)

Anew BB krämen älskar jag just nu - är återfuktande, ger bra färg och täcker bäst av de BB krämer jag testat. Mycket prisvärd för 9€, sid. 94. Av Anew produkterna finns också dag- och nattkräm i mindre format - som räcker två veckor. Behändigt att ha med på resan :) 6€/st på sid. 96.

Sist men inte minst, sötaste katthalsbandet! Längre kedja, svansen rör på sig och man kan även använda den som brosch. Sötbönan finns på sid. 128 för 9,95€, alla Avons smycken är helt nickelfria.



2 kommentarer:

  1. Ugglan!! <3 Varifrån?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är den underbar :) Jag fick den i julklapp av mamma - från Katarina Maria. Så snyggt med koppar nu :D

      Radera