onsdag 8 april 2015

Födelsedagspresenter 2015


Det bästa med att blogga är att få allt arkiverat. Det är hur kul som helst att kunna kolla tillbaka på bilder och vad man har fått, vissa saker kanske lätt glöms bort. Jag är så nöjd och glad över allt jag har fått!

På bilden ovan är fina servetter, en förpackning med mascara och eyeliner från Rimmel. Jag har inte prövat mascaran så det blir spännande! Satt och tänkte en dag att det vore roligt att pröva med en flytande eyeliner igen, just som är i dipform. Kom som på beställning ^^ Ner i vänstra hörnet är söta kattörhängen som rör på sig - den söta vita magen får mig att tänka på Snowball :D Bredvid ett fint ankelsmycke. Sommarfeelis. Längst till höger är ett par sköna lurviga strumpor :)



Olja för håret är ett måste för mig i längderna. Jag blev så glad när jag fick en större flaska av Moroccanoil med pump! Fiffigt. På den står ett sugar lacker från Kicks i färgen moondust. Fick två söta kattkort. Fin muminskål, mumingmuggen med huset+taket blev jag kär i direkt när jag såg den, så den hade jag önskat. Den ska jag dricka ur och sambon får dricka ur snusmumriken :P

Förvaring från jysk och stativ för telefon (längst till höger) har jag fått av sambon. Och frukost på sängen ;) Ska nån dag här gå igenom mitt sminkbord och ordna om. Fick också en söt dalahäst mugg, brittiska Vogue, ljusförpackning från Finnmari och en del ljus. Förutom det som syns på bilden fick jag också blommor, godis och pengar. Kinderägg fick jag flera av, jag älskar kinder. Min godis-svaghet. :P 

TACK för alla fina gåvor! Är så tacksam och glad över allt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar