fredag 10 april 2015

This is where the magic happens


Nu börjar jag äntligen få ordning och reda på mitt sminkbord. Bordet har varit mommos och nu finns det hemma hos oss i mitt rum. Fina minnen. Högst uppe till vänster har jag läppstift och läppglans, förvaringen har jag jag hittat på loppis. Där Avon Luxe läppstiften, mascara och foundationen finns är från Jysk.


Till höger finns det två förvaringslådor staplade på varandra, dessa är också från Jysk. Till vänster är en förvaringslåda från Ikea som heter godmorgon. Riktigt rymlig. I lådorna har jag singelögonskuggor, rogue och lite småsaker som ögonfransböjare, hårspännen och hårband. Vart försvinner alla hårband och spännen förresten!? Det är alltid ett mysterium :P 


I lådan har jag nagellack, det fattas sju stycken från bilden som är av Avons + en jag fick till födelsedagen som jag har på ett annat ställe. Roligt att variera :) Jag har faktiskt aldrig prövat ett lack från Essie - det vill jag pröva någon gång.


Jag är riktigt nöjd över förvaringen och detta är min favoritplats i rummet :) Resten av rummet kommer senare, kanske i form av video? En mini-tur i mitt rum :D 

Ser ni någon produkt som ni använt eller är intressant? :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar