söndag 12 april 2015

Städ söndag



Igår var vi 106 års kalas, det var riktigt trevligt :) På kvällen fick vi besök och vips så var det söndag. Fredagen var jag också borta nästan hela dagen så här hemma är det kläder som väntar på att få åka in i skåpet, disk som ska diskas och en del saker överallt. Konstigt nog så gör detta inte av sig själv ;) Så nu ska jag ta itu med allt det och få någon ordning här innan jag gör något annat.

På bilden nedan ser ni mitt senaste skofynd på loppis. De är faktiskt väldigt bekväma och för 2€ kunde jag inte motstå dessa. Ännu till när de var från Bianco och jag vet ungefär vad de har kostat. Yrkeskadad därifrån? :D Inre sulan är lite nött men det fixar jag lätt till ^^

2 kommentarer:

  1. Åh skor med kilklack är så bekväma om man jämför "vanliga" högklackade :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen! Det måste vara någon typ av platå för att jag ska kunna gå med dem :)

      Radera