måndag 20 april 2015

Avon på Vårjippo


I lördags var det dags att vara på vårjippo hos Däckservice Fant i Smedsby. Det skulle vara korvgrillning och andra representanter på plats - när jag blev tillfrågad att vara med Avon också tvekade jag inte att tacka ja. Ett mindre evenemang är väldigt bra, man får bättre kontakt med människorna man träffar också. 


Lotteriet var populärt, en hel del som deltog. Jag hade också lite små andra erbjudanden dagen till ära. Jag hade inte hunnit hittat något större bord så jag tog med ett av mina skrivbord, eftersom benen var så lätta att skruva loss :P Bra med Ikea bord som väger knappt nåt :D


Till höger syns vinsten som jag lottade ut packat i cellofan. En damparfym + herr duschgel, lite prover och annat smått :) I ena korgen hade jag olika prover som man fick ta med sig. Det är fiffigt att det finns både parfym, läppstift, foundations, dagkrämer med mera att beställa som prover. 



Anew BB krämen är en favorit just nu. Visst blänker Luxe läppstifterna fint? Jag har alltid med mig Enjos blåa putsduk på evenemang och visningar för att få den finputsade :) Dessa kommer det lätt fingermärken på så då är denna bra.


Detta var ett lyckat evenemang där jag fick nya kunder och träffa nya människor som inte kände till Avon. Att Avon var ifjol och är nu i år hittills på andra plats av ALLA direktförsäljande företag är helt grymt. Direktförsäljare av kosmetika är Avon störst i världen - och det är jag stolt över att få representera! :)

Ser ni något intressant? :) Nästa söndag 26.4 blir det Avon evenemang i Oravais, håll utkik!

Jag håller även visningar hemma i Vasa-Nykarleby, det går bra att skicka ett mejl på ninaholm88 (at) hotmail.com.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar