torsdag 9 april 2015

Spring Time Tag

Hittade denna Spring Time Tag hos Maria, jag hakar på :D


1. Dina tre must-have sminkprodukter i vår?
Avons Perfect Brow kit, läppstift i olika rosa nyanser och Avon Superchock eyeliner. Med detta kommer man långt ^^

2. Favorit parfym/bodymist?
Just nu är det Daisy dream - Marc Jacobs som jag blev helt kär i ifjol och Avon Mesmerize black som jag gillar mest just nu. Den första är fräsch och den andra är en mera tyngre doft. Så väldigt olika, kan inte bestämma mig för en :)

3.Någon vårtrend du ser fram emot detta år?
Black and white. Gillar kontraster.

4.Favoritoutfit/plagg?
Gärna klänning eller topp + kjol + leggings. Och smycken.

5. De ultimata vårskorna för dig?
Sneakers, gärna sportiga.

6. Visa oss dina snyggaste solglasögon!
Just nu är de i bilen men så här ser de ut på :D Från Cubus.


7. Är du en vårstädare?
Ja lite grann är jag väl. Man får oftast mer inspiration till att rensa mot våren, vet inte varför :P

8. Äter du mjukglass? I sånna fall, vilket strössel har du helst på glassen?
Jag älskar chokladmjukglass! Men inget strössel på nej tack.

9. Vad gjorde du på påsklovet?
Jag ändrade frågan eftersom det stod vad ska du göra på påsklovet. Jag firade min födelsedag med två kalas, en kväll blev det utgång och dans i gott sällskap och så har jag ätit kinderägg.

10. Vad tycker du att det är det bästa med våren?
Solen, värmen och allt som hör till. Att snart är sommaren på väg. Vi går mot ljusare tider :) 

Jag utmanar de som vill haka på - länka gärna till ert inlägg så jag kan läsa sen ^^ 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack! Jag köpte de i år och föll direkt för dem ^^

      Radera