tisdag 7 april 2015

Ny vecka - nya skönhetsrutiner



Jag har fortfarande denna dag till måndag. Hur som helst så kommer jag nu att pröva på en ny serie från Clinique ihopplockat med lite fynd. Alla produkter till höger har jag fyndat på rea. Jag har fått prover av tre-stegs serien på både krämen och rengöringen och de kändes bra. Är dock lite rädd ändå att de ska vara lite för starka. Återstår att se! Wash-away cleansern kommer jag att använda att tvätta bort makeup med. 


Någon som testat dessa? :) 

2 kommentarer:

  1. Åh jaa, älskar clinique! men de va längesen jag använde dem, slutade för att d va så dyra. Väntar på recension :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ännu inte hunnit prövat så mycket från märket, så det blir spännande ^^ Jag förstår det, det är synd att de är i en så hög prisklass, speciellt fullstora produkter.

      Radera