torsdag 16 april 2015

Godaste Kinder & loppisfynd



Igår blev det en sväng via Lidl och tänkte börja gråta när jag hittade detta godis. Kinder är min svaghet bland all godis som finns och dessa är jättesvåra att hitta. Ibland har de funnits kring juletider. Jag blev så glad när jag hittade dessa! Jag har endast ätit en av dem :P Lidl levererar.



Blev en sväng på loppis igår och kom hem med fina saker inför de kommande Avon evenemangen :) Och till alla visningar! Korgarna kostade 1,50€/st (Snowball skulle förstås checka dem först) de bli perfekta att ha kataloger i. Pennställ i rosa för 1€, små nya ramar Ikea för 2€ och lådan med lock för 2€. Den blir bra att lägga lotterilappar i.

Jag har varit på Avon möte och en del ärenden idag så därför har det varit extra tyst på bloggen. Ny Avon kampanj börjar idag också, tänkte faktiskt lägga in en beställning redan ikväll. Fina katalog 6 hittar ni online här. Sista beställningsdag är 5.5 kl.23.00 :) Mer om hur man beställer Avon produkter hittar ni under headern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar