onsdag 8 april 2015

Eyes lips face


Detta fick följa med mig hem igår :) Resten av födelsedagspengarna ska jag spara. Prövade säkert 20 plagg på H&M och köpte endast en basic topp för 5€ och ett flätat bälte för 5€. Mina favoritbälten från Bianco börjar ha sitt sina bästa dagar :P

Handlade lite smått Avon buisness relaterat på halpa halli och passade på att köpa lim för lösögonfransar. Hört att denna är prisvärd. Har några lösögonfransar i skåpet så bara det blir ett festligare tillfälle ska de användas :)

Skulle via apoteket och när jag kommer in ser jag en ställning med elf produkter! Så det var där jag lämnade länge och funderade och kollade på allt :P Matta läppstiftet har jag prövat idag och gillade det. Borstarna är jag extra nyfiken på och även primern till ögonlocken. När jag behöver make-up remower wipes nästa gång ska jag pröva från elfs ^^

Har ni testat något från elf? :) 

5 kommentarer:

  1. Åh har funderat om det är ett bra märke, väntar på en recension sedan ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har själv inte heller prövat så mycket hittills så det blir spännande :D Jajjamen - det kommer! :D

      Radera
  2. Whaaat, har apoteket tagit in elf produkter? Why?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detta var på ett av tre apotek i Vasa (vet inget om de två andra dock) - det var dock klisterlapp med Carpelan Cosmetics bakom (http://www.carpelancosmetics.fi/?lang=sv/) så kanske något tillfälligt från de? Det var som på en roterande "stand" eller vad man ska säga. Nära hudvårdsprodukterna :)

      Radera
  3. Okej, jag är mest överraskad för jag tycker inte att e.l.f. passar in på ett apotek :S Fast jag tycker om e.l.f. produkterna! :) Vad kostade dom? :)

    SvaraRadera