söndag 19 april 2015

Rosa fynd är bäst

För några dagar sedan besökte jag olika loppisar. Jag är på jakt efter ett bord att fälla ihop eller ett plast trädgårdsbord där man får bort benen lätt (ska till olika Avon evenemang, hojta gärna till om ni vet om något!) och hittade endast ett mindre på Jupiter för 7€. Alltid något :) När jag var på röda korsets loppis fick jag syn på denna stora United Colors of Benetton resväska - lite daskig men annars i fint skick. Jag äger ingen resväska och denna är ju perfekt till visningar och evenemang, det blir lätt tungt med all packning av kataloger, produkter m.m.



För en 10€ kunde jag inte motstå denna. Tänkte jag tar en tur med Enjo olivtvål, vatten och en Enjoduk. Resultatet ser ni nedan. Helt otroligt. Skulle säkert få det ännu bättre om jag skulle hålla på lite längre. Jag har spotlights i rummet så därför ser det lite konstigt ut.



Den är inte liten denna! Det rymdes otroligt mycket i den. Jag är så glad över detta fynd. Att den var i Avon färg gjorde fyndet ännu bättre :D Älska loppis. Love love love!



2 kommentarer:

  1. Jag skulle just säga att den är ju precis AVON-pink! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajjamen är så glad över det :D Och om jag skulle resa skulle jag garanterat hitta väskan bland svarta väskor :P

      Radera