onsdag 15 april 2015

Morgonmål och lådkatt



Så här såg det ut imorse när jag åt frukost. Naturell yogurth med frysta blåbär och gojibär. Jag dricker nästan alltid ett glas vatten först på morgonen. Gärna med citron, lime, apelsin eller gurka i. mums. Oftast en kopp kaffe till, ibland te. Beror lite på. Vissa dagar äter jag bröd, men det är inte lika ofta som förr. Så läser jag Elle, fick prenumeration i julklapp av bästa M. Tack! :)

Igår hämtade jag två paket, det såg rätt så snabbt ut så här :P Katter och lådor alltså. Så snart har jag en hårdskiva att lägga bilder och sådant på, fantastiskt. Borde sortera lite mera på datorn, får se om det blir dagens projekt. Jag fick färdigt skrubben städat igår så har lite saker som ska till loppis. Skönt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar