onsdag 22 april 2015

Avon Evenemang - Kom och träffa oss i Oravais!


Inkommande söndag 26.4. kommer jag och min kollega att ordna ett Avon evenemang vid Oravais ABC! Så vill ni veta mera om Avon, se lanseringen av Nutra Effects produkter och bekanta Er med nyheter så kom in och träffa oss :) Vi kommer att  börja med en presentation klockan 13.15.

Vi har även lotteri, extra erbjudande: alla som beställer på plats får ett Nutra Effects varuprov m.m. Vi har även en extra gåva som man får med direkt om man skaffar kundnummer på plats (begränsat antal). Vi befinner oss i kabinetten. Ta gärna med Er en vän och kom och träffa oss :D Ni får gärna dela inlägget och använda bilden.

Hjärtligt Välkomna önskar jag & min kollega Janina :)

2 kommentarer:

  1. Attans att jag typ aldrig är i Oravais då det en gång händer nåt kul/spännande.... -.- Nåja, vi ska ju inte glömma att jag bor på en semesterort, vad har nu jag för rätt att klaga.. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch vad synd :( Ja det va ju de förstås hihi :D

      Radera