fredag 10 april 2015

Snowball levererar :)


Äntligen Fredag :D Idag ska jag iväg till hemstaden på Avon möte och planera olika evenemang och annat kul :) Ser verkligen fram emot våren och sommaren. Under helgen ska jag också försöka skriva ihop en text om man är intresserad av att ha en visning med lite mer info också. Vi ska iväg på kalas imorgon så det blir troligen först på söndag.

Fredagen till ära tänkte jag ha en mini-utlottning bland mina kunder :) Jag kommer nämligen ikväll att lägga in en beställning från kampanj 5 ikväll - och lotta ut denna Pur Blanca deo bland alla kunder som beställer denna fredag 10.4 senast 21.00 till ninaholm88 (at) hotmail.com :) Detta är mitt eget påhitt och inget sponsrat inlägg och gäller endast de som beställer av mig. Här hittar ni katalogen online, under headern står mer info om hur beställer jag Avon produkter? och på min sida på facebook hittar ni en del bilder med mera. Kampanjens sista beställningsdag är dock 14.4 kl. 23.00.

Jag önskar er alla läsare en riktigt trevlig helg :) Glöm inte att delta i tävlingen där du kan vinna Avon produkter till ett värde av 60€ - sista tävlingsdagen är 12.4.

1 kommentar:

  1. Nu är de fyra veckans blogg vinnare uppe på bloggen. Gå in och kolla om det var du som vann :)
    http://emeliej.se/2015/april/veckans-blogg-vinnare.html Kram

    SvaraRadera