måndag 13 april 2015

Vill du veta mer om Avon? Kom och träffa mig på lördag!

På lördag 18.4 kl.10-14 så kommer jag att finnas på ett evenemang i samarbete med Däckservice Fant :) På Bölevägen 1. De kommer att ha en temadag denna lördag. Jag kommer att ha en utlottning av ett fint produktset (som man kan se på plats vad man kan vinna :D), jag har med mig olika produkter bla.a från nya NutraEffects serien att bekanta sig med, gratis varuprover och kataloger (begränsat antal).


Sen kommer jag också att ha ett specialerbjudande: De 8 första som skaffar kundnummer på plats så får ett Nailwear Pro+ nagellack som är i en specialutgåva - jag har aldrig själv sett denna färg och den är så fin! Detta får ni nu som läser bloggen lite tips på förhand ;)

Evenemang i samarbete med Däckserivce Fant www.rd-fant.fi

Screenshot från http://www.rd-fant.fi/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar