torsdag 16 april 2015

Throwback hair

Jag har hunnit ha en del olika hårfärger/frisyer med tiden. Missa inte sista bilden haha ;) 


Rött ok webcam! Efter att jag har haft rött hår i några år, när jag ville ha bort alla röda pigment så lovade jag mig själv att aldrig färga rött igen. Hitills har jag hållot det :P


Svart och rött. Ja, jag hade också lite svart ett tag :P


Första gången jag blekte håret (har aldrig blekt med butiksfärg, utan alltid med frisörsprodukter, har haft tur att ha minst två frisörer man känner) och färgade det mörklila.


Rosa lugg :D


Grönturkos färg. Här är jag taggad på min 20 års-dag. Alltså 7 år sen...När hände det?



Hårmodell för bröllopsfrisyr. Hade en del av håret färgat i ljusare partier. Minns inte hur länge jag undvek att färga mitt hår före, för att få bort det mesta röda pigmenten för att resultatet skulle bli så bra som möjligt.


Morjens 2001! Jag har haft kort hår - Längre fram och riktigt kort i nacken. Här hade jag lite längre :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar