torsdag 16 april 2015

Ett erbjudande till mina kunder


Avons nya katalog kampanj 6 finns ute nu! Jag kommer i denna kampanj att ha ett eget erbjudande till mina kunder: alla beställningar över 40€ får detta set med Winged out mascara + Makeup setting spray som gåva (värde norm.pris 26€)! Detta är mitt eget erbjudande och gäller endast de som beställer av mig. (1 per kund fram till 5.5)

Det går bra att skicka in beställningen på ninaholm88(at)hotmail.com
Klicka HÄR för mera info
HÄR finns min Avon facebook sida

Vill du veta mer, boka en visning eller skaffa egen kundnummer? Nu på lördag är jag på vårjippo hos Däckservice Fant, så kom gärna in om ni har vägarna förbi ^^  De 8 första som skaffar kundnummer på plats får ett Nailwear Pro+ nagellack som är i en specialutgåva.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar