fredag 3 april 2015

Somebody's watching me


Idag har vi haft storstädning hemma hos oss. Jag fyller nämligen år på annandagen, så det kommer att vara kalas två dagar här. Efter det har vi kollat flera avsnitt av Vikings, mycket bra serie. Tagit det lugnt och för första dagen på länge inte suttit så mycket vid datorn eller kollat på telefon. Sen har batteriet till systemkameran varit på laddning också :)

På bilden ser ni en finurlig Snowball. När jag har städat så har jag flyttat en av hennes favoritlådor och där sitter hon på bilden. Ni vet, när man har den där känslan av att någon stirrar på en? Så här har Snowball suttit länge och kollat på mig idag :'D Jag vet inte vad hon planerar för fuffens - hon blir ju trots allt åtta år på samma dag som jag ;) 


2 kommentarer:

  1. svar: passade du också på att köpa blushen? :) Härligt! Vi kan jämföra våra åsikter sen ;)
    Brukar du titta på Piritas videon? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja coolt ^^ Jo jag brukar kolla ibland hennes blogg och nån video nån gång :)

      Radera