torsdag 3 februari 2011

Snö & printer

Har nyss ätit turkisk yogurth med flingor och ett äpple och dricker nu en kopp kaffe. Ska snart iväg på mina ärenden. Störande när man steg upp och såg att det har snöat inatt. Inte så mycket snö som kom men ändå, hoppas det smältar bort snabbt.

Som det ser ut nu så blir det en resa sedan i vår :) Min mamma fyller jämnt i april så det blir att fira lite. Vart och när får ni veta senare ^^ Om jag då ännu har nuvarande jobb så borde det inte vara några problem att ta semester då. Sen i sommar skulle jag gärna åka iväg till Sverige och ta ut mina semesterdagar, återstår också att se med ekonomin och om Camis-hotell tar emot gäster ;)

Skulle vara roligt att åka till Sverige under sommaren för en gångs skull + att man behöver inte lika mycket kläder på sig och med. Jag längtar efter att få resa iväg, fast det är bara en stund så är det skönt med miljöombyte.

Förresten så fick vi en printer här om dagen som en bekant hade extra av + att de hade inte fått den att fungera. Men vi fick den att funka! Det är en som skannar, kopierar och printar, bara att köpa svart färg för den hade torkat ut. Nu behöver jag inte ens gå in till Fpa när jag ska ta kopior på något :) Det är denna printer som finns på bilden, mina föräldrar har en likadan.

Nu ska jag göra mig klar för mina ärenden så att jag sen kan fixa lunch och sen träna. Later -->

3 kommentarer:

  1. Du e alltid välkommen :)

    SvaraRadera
  2. Nej, jag köpte inget :) och kollektionen släpptes bara i Stockholm, Uppsala, Göteborg och Malmö!

    SvaraRadera