lördag 19 februari 2011

one, two, three




Lördagen till ära så har jag öppnat tre nya produkter i sminkväg idag. Allt från Avon: Glimmerstick Diamonds - Emerald glow, Sonic Boost mascara - black och läppstiftet Moisture Seduction - Soft pink. Läppstiftet är härligt ljusrosa och jag gillar konsistensen. Den är väldigt mjuk och vårdande. Kajalen är smaragdgrön och framhäver det gröna i mina ögon (har blågröna). Glimmerstick är alltid en favorit när de är lättapplicerade och när man inte behöver vässa dem. Mascaran har en batteridriven borste som vibrerar :P Kändes lite mystiskt först men gick bra när man lät den glida med fransarna underfrån och upp. Separerade också mina fransar bra.

Det är kul när man har lite lager så har man något nytt att testa :) Zumban idag var inte alls som jag trodde, det var en ledare som jag aldrig har sett tidigare. Det var inte alls likadant, svårt att hänga med och man blev ändå inte så slut som man brukar. Ibland kändes det som om man tränade att dansa till något inför publik, vet inte varför :P Hoppas min favoritledare är frisk tills nästa vecka. Imorgon får det bli styrketräning i alla fall.

Nu ska köra lite folk och sen se vad som händer ^^ Har fått städat här nu så det är riktigt skönt. Bara att tvätta kvar men det får vänta tills imorgon. Underbart att sambon har dammsugat v


Trevlig lördag alla läsare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar