tisdag 1 februari 2011

Februari 2011

En månad har redan gått av 2011. Jag är stolt över att jag har skaffat gymkort och börjat träna regelbundet. När jag äter och tränar regelbundet mår jag som bäst. Bara man kommer sig till gymmet så är det så skönt ändå. En paus från allt och bara får jobba med sig själv. Gymmets atmosfär gör väldigt mycket för mig tror jag. Sports Club är jag på nån gång om det är någon speciell timme men inte annars. Förstås är ju Ladyline närmare för mig också.

Nu är jag bara så sugen på att köpa nån ny träningstopp och ett par byxor. Jag ska kika in vid Topsport nån dag, var till två andra ställen istan men hittade inget extra billigt där direkt. Inget måste men alltid kul med nåt nytt :)

Sen skulle jag också behöva en medelstor väska som också har axelrem. Har en stor i läder men den är nästan för stor att rymmas in i förvaringsskåpen på gymmet :P Tillsvidare använder jag min Björn Borg silver väska om jag har lite saker med och Matthew Williamsson for H&M väskan om jag har med mera. Nu säger jag tack och godnatt, imorgon är det jobb och Zumba som gäller ^^


Matthew Williamsson for H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar