tisdag 1 februari 2011

Måndagens shopping

Full rulle igår så det blev inget inlägg. På dagen jobbade jag och efteråt så blev det lite städning och tvättning. Sen kom jag på att jag kan ju åka till det nya loppiset Fyndis i Smedsby innan jag åker iväg på Partylite visning. Kom på att Adam & Eva loppiset har ju upp en halvtimme till, så jag åkte dit först och kollade bara i de första raderna samt de som är nära kassan. Och jag ångrar inte att jag åkte dit!


Den här heter Bästis och är från Ikea och var i en ny förpackning. Den här har säkert funnits över ett halvår vid samma bord för 10€, men har inte velat betala så mycket. Om de skulle sänka priset så skulle jag köpa den. Igår var allt på bordet -50% så den blev 5€, så jag slog till ^^ Snowball tycker om när man kikar i lufthålen som finns där bak eller knaprar på tyget. Sötnos ^^


Bästa fyndet - Tiger of Sweden väska för 5€! Den har ljuslila tyg på insidan och är stor och praktisk. En vän hittade nyligen en likadan fast i vitt också på loppis. Den är lite glansig men bilden gör inte sig rättvisa. 


Ännu på Adam & Eva så hittade jag en ny t-shirt med sött tryck för 2€ som är från Zara. Jag har kollat på en liknande som finns nu på Jim & Jill som är randig och med två katter på men denna var nästan finare ^^


Sist och slutligen åkte jag till Fyndis. Mysigt ställe! Detta var det ända som jag kom hem med därifrån, en t-shirt från H&M från kollektionen Fashion against aids för 2€. Denna är i nyskick, har säkert varit ihopvikt i ett skåp någonstans utan att bli använd. Den är lite längre i modellen och det gillar jag ^^

Jag har ännu ett par byxor som jag har glömt att visa som jag fyndade i Jeppis, återkommer med den.

Är ni intresserade av sånt här? Om någon råkar läsa detta och har några plagg eller dylikt som ni tror intresserar mig säg till bara :) Man kan alltid hitta fina saker för en liten slant, både på loppis och i någons garderob :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar