tisdag 8 februari 2011

Dagens shopping

http://www.reebok.com/FI/product?modelId=ARWP0149&articleId=K81914



Men i svart färg, på rea så nu kostade den 9,90€. Tur att det fanns storlekar ^^ Och äntligen hittade jag ett par förmånligar byxor! Dessa Adidas Cumacool. De ser svarta ut på bilden men mina är riktigt mörk grå. På mig satt de lite tightare på bilden och de blir lite bredare nertill. De satt bra på så det blev ett köp, 18€ och normalpriset hade varit 59,95€! Det fanns nån kortare modell strax över knäna, ska se om jag går och testar de också nån dag om det finns storlekar. Men nu har jag två par träningsbyxor iaf :P Konstigt nog hittade jag dessa på Anttila, visste inte att de hade sportkläder där ens. Esprit sport har de haft någon gång men inte längre. Nu ska jag åka iväg till gymmet^^


2 kommentarer:

  1. bra köp... ibland kan he va värt att köp från ellos då de har rabattkoder, men va tyvärr gäller inte alla på märkesprodukter så he får man koll lite noga, he star under.

    Jag har sju par träningsbyxor, men vissa böri va gambäl o nöjt o tre e na "sämber" märke... men he löns att köpa bättre för jag har märkt att domde sämber redan böri lossn lite i sömmarna :/ :S

    SvaraRadera
  2. Jepp. Har först kolla på typ H&M å nå såna, men e lite osäker om he håller i längden =/ Bara man hittar bra märken förmånligt så ere väl bara ti slå till :) Man vill ju di ska håll när man tvättar också, om man bara har några ^^

    SvaraRadera