tisdag 22 februari 2011

I gotta feeling

Steg upp vid 10 och dricker nu kaffe och äter turkisk yogurth med flingor. Att stiga upp den tiden är rätt så tidigt för mig när jag är ledig ;) Ska sen iväg till stan och köpa vadderade kuvert och kolla vad det skulle bli i frakt för nåt plagg. Försökte hitta på nätet på postens sidor med information när man ska posta, men det var så råddigt. Det finns ju våg också där på posten med lista som man kan kolla. Det ena ska till Åland också, vet inte om det är något speciellt då. Så det tänkte jag kolla upp i alla fall och kanske en sväng via Gina Tricot om kolla om kjolen finns där...

Jag hoppas att lönespecifikationen kommer idag på posten så jag kan planera lite bättre. Jag vill så åka till Sverige nån gång i sommar och borde börja spara ihop pengar till det. Som tur så kommer jag om nån vecka att jobba dubbelt mer än vanligt, när det är semestertider ^^ Då blir det säkert att börja lägga undan lite. Jag gillar att resa och fast det är bara till grannlandet är det skönt och jag vill ju hälsa på Cami också förstås V :)


Det verkar vara kallt ute idag, bäst att klä på sig ordentligt. Tror det blir korvsoppa åtminstone idag i matväg ^^
Får se då hur kvällens pass är, ska bli intressant. Jag har en känsla av att jag kommer att vara helt död efteråt :'D

1 kommentar: