söndag 6 februari 2011

Vill klicka hem


Sitter och kollar på Lyko.se under fliken kampanjer och skulle vara intresserad av att pröva denna färg moussen för brunt hår. Har haft förut när jag hade lila hår av ett annat märke och det gav lite lätt färg och vårdade håret. För det priset skulle man garanterat kunna testa! Lanzas healing smooth smoother balm skulle också vara kul att testa, stort plus när det innehåller värmeskydd. Jag använder alltid en produkt i mitt hår efter tvätt och innan jag fönar det, så det blir lättare att reda ut och skyddar och vårdar. Torrschampo är ju alltid behändigt och denna från Fudge skulle också vara kul att pröva. Schampoo och balsam frå Tigi för färgat hår var verkligen förmånligt nu också.

Jag är otroligt shoppingsugen så det är väl därför jag skriver om detta samt att testa nya produkter är alltid kul. Man kan beställa till Finland, under 100€ är det fri frakt annars är det väl 10€ som kommer till. Om man kan betala via räkning kan jag tänka mig att beställa, men känns ändå att börja betala frakt. Nån annan som känner att de behöver ha något, så kan man dela på frakten? :) Det är väl bara bäst att drömma lite istället.

Någon som vet en lite motsvarande sida i Finland med bra erbjudanden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar