torsdag 3 februari 2011

Dagens -

Idag var det riktigt skönt på gymmet, passligt med folk. Det är otroligt hur man märker att man orkar mera och får öka tyngden. Jag har sån motivation just nu :) Satt igår och kollade på Nikes hemsida igår, vissa toppar fanns i så fina färger. Skulle man beställa för 100€ skulle det vara fri frakt. Men man har ju inte 100€ extra precis =/ Sen skulle jag behöva hitta ett par handskar så man får bättre grepp. Har inte kollat på såna alls, några tips?

Har också sökt ett heltidsarbete som lät väldigt bra och ansökningstiden går ut på lördag. Hoppas man får någon typ av svar i alla fall. Sen har jag också köpt - jordgubbskvarg eller hur det skrivs? Jag ska ge det en chans :P Återstår att se om jag gillar det eller ej ;)

2 kommentarer:

  1. http://www.stadium.se/sport/traning/traningsutrustning/099839/casall-exercise-glove-2-w

    Dessa är jättebra (dyra tyvärr) men jag måste ha XS och har inte hittat dom nån annanstans än på stadium o den storleken va slut nu, de e så välanvända och nötta nu :( Jag har ett 20% rabatt på valfri produkt till stadium så had tänkt köpt ett par nya men di va slut :(

    SvaraRadera
  2. Okej. Här hitta ja dem ganska billigt http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/casall-exercise-glove-pro ska si om det blir ett köp :)

    SvaraRadera