lördag 12 februari 2011

Snart, snart




Ojdå, det blev rätt så många inlägg idag. Inspirationen infann sig nästan hela dagen :) Nu ska jag kolla igenom vilken väska jag ska ha med mig och packa det behövliga så att man inte behöver stressa imorgon bitti. Vad ska man månne ha på sig? Alltid lika svårt. Men det brukar alltid fixa sig till sist. Återkommer säkert med bilder från Idolturnén sen när jag hinner lägga in dem i datorn. Får se när vi kommer hem. Sen på måndag har jag jobb direkt från morgonen och på kvällen kommer mitt Avon paket. Tiden går otroligt snabbt trots allt. Nyss var det tre veckor till Idol och nu är det redan imorgon! Ska bläddra i senaste Veckans Nu och kanske läsa lite ur en bok. Tack för idag :)

1 kommentar:

  1. tack! det är flersaker jag använt mig av från avon, men det jag testade för första gången var en ögonprimer med 2 ögonskuggor :)

    SvaraRadera