torsdag 10 februari 2011

Just love to shop

Innan jag åkte iväg till jobbet så blev det att klicka hem lite saker från H&M Home. När mamma var hit så köpte vi en ny kappa till vardagsrummet, i brunt. Jag hade tidigare en vinröd men tyckte att den var för julaktig. Materialet påminner lite om linne. Det var nästan färdig kappa, bara att sy på ändarna när det var metertyg. Jag hittade två beige kuddfodral istan till mina mindre kuddar men sen har jag två stycken som är 50x50cm och det är svåra att hitta överdrag i den storleken, så jag beställde hem två stycken av den som är nedan. Har tidigare beställt från H&M i den storleken också ^^ De kostade 4,95€ st.




Passade på att beställa hem två par handdukar också när det ändå var 4,95€ för två. Har likadana i lila och det är mina favoriter just nu. Bra kvalité och mjuka, trots att jag har tvättat dem en del så syns det ingenstans :) Så nu blev det i turkost ^^




När jag ändå har nya gardiner och sånt i vardagsrummet beställde jag nya tabletter till vårt svarta bord som är där. De kostade 3,95€ för två st så jag beställde fyra tillsammans.




Jag älskar att shoppa, men internet shopping är verkligen farligt. Det är som så lätt att klicka hem saker... Men dessa saker behöver jag ju ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar