fredag 11 februari 2011

Äntligen fredag

och jag är ledig imorgon! Det skall njutas till max :) Under helgen ska jag hinna handla mat, baka, träna, städa och på söndag blir det att åka iväg till Jakobstad för att åka på Idol turné! Kameran måste jag ladda också så jag får så många kort som möjligt. På lördag skulle jag också vilja hinna gå på något loppis, men måste se. Annars får det bli nån dag i nästa vecka. Då ska jag också med Avon leveranser samt möte här i Vasa.

På måndag är det också alla hjärtans dag. Kanske jag överraskar min sambo med nån god middag eller nåt? Återstår att se, man vet ju aldrig vad han planerar ;)

Blir att handla lite mat efter jobbet idag också, hoppas det inte är så jättemycket folk. Ska nu ta och äta lunch och sen göra mig klar för jobbet. Trevlig helg ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar