måndag 6 oktober 2014

Svart och rosa


Svart och rosa är verkligen en snygg färgkombination. Här kommer ett till av mina loppisfynd, tjejen som sålde dessa hade nyss plockat upp dem och såg direkt att jag måste pröva dem om de är i min storlek. Hon berättade att hon hade prövat de lite utomhus men upptäckt att de var i fel storlek. På min fot satt de bra. 9€ fick jag betala för dessa, de har rejäl sula så det är någon typ av trekking skor. Efter lite googlande ser jag att priset har varit minst 70€! Ska se om de går att ha sen när det blir lite snö och slask hur bra grepp de har. Dessutom är de goretex! Väldigt nöjd :) Sambon blev riktigt avundsjuk, han gillar Adidas och ser ibland ut som en vandrande reklampelare för dem :P Synd att de inte var i hans storlek eller färg :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar