torsdag 16 oktober 2014

Fit1


Av min vän fick jag en kupong som berättigar till en veckas träning på Fit1 här i Vasa. Gymmet är väldigt nära för oss. Igår var jag dit och löste in kupongen och ska snart åka iväg igen. Eftersom det är mellan 16-20 någon i receptionen så måste jag gå där under den tiden när jag visar lappen. Annars har de någon typ av nyckelkort man slipper in med.

Det första jag tänkte på när jag steg in är hur nytt och fräscht allt är - mycket i svart och grått. I omklädningsrummet fanns det inga lås på dörrarna, som tur hade jag nästan inga värdesaker med mig så jag lade allt i min necessär som jag tog med. Det är väl meningen att man ska ta med sig egna lås, helt förståerligt med tanke på att det är typ 19,90€ per månad om man har via nätet betalningen. Jag har ännu inte satt mig in i priserna desto mer ännu, lär bli det i nästa vecka sen när prövotiden är slut. Som arbetssökande låter det priset ändå helt okej. Men vi får se.

För min del blev det en stund på crosstrainern och sen cyklade jag i en halvtimme. Det är främst min kondition jag vill bättra på nu i början. Lägger jag för höga mål så tappar jag motivationen, så jag tänker efter vad som känns bäst för mig. Det blev 40 minuter igår och känslan efteråt är ju så fantastiskt. Tror det kommer att bli en extra rolig vecka detta :)

Nu ska jag åka iväg till mitt loppisbord, via posten och hämta ett paket och sen till gymmet ^^

2 kommentarer:

  1. Yeeyee :D Men du kan kom ti easyfit och böri trän sen om du skaffar medlemskap ;) -M-

    SvaraRadera
    Svar
    1. He lockar faktiskt mer med tanke på att di har dide "timmarna" där :P Di har väl no Zumba ibland va ja läst xD Tå ere int så stor prisskillnad :)

      Radera